Irregular
Лесен начин да покажете добър вкус е да знаете как да комбинирате цветове, които на пръв поглед не си отиват. Вероятно на много хора комбинацията от лилаво и червено им звучи ужасно, също толкова, колкото оранжево и кафяво например.
В този сет съм заложила на базисни цветове, като акцентът е върху червената чанта.
Това което прави визията по-нестандартна е фонът зад мен.
Съзнателно акцентирах на това, а не заложих на лилав шал или пуловер например.
Причината за това ще оставя да прецените вие.
Easy way to show a good taste of fashion is to know how to combine colors that do not go together at first sight. Probably the combination of purple and red seems awful to some people, same as orange and brown.
In this outfit I've set on the basics and the accent is over the red handbag.
What makes the look more interesting and unusual is the purple wall behind me.
I've consciously chose the wall to be this color and not my sweater or a scarf for example.
The reason for this I'll leave for you to decide.
В този сет съм заложила на базисни цветове, като акцентът е върху червената чанта.
Това което прави визията по-нестандартна е фонът зад мен.
Съзнателно акцентирах на това, а не заложих на лилав шал или пуловер например.
Причината за това ще оставя да прецените вие.
Easy way to show a good taste of fashion is to know how to combine colors that do not go together at first sight. Probably the combination of purple and red seems awful to some people, same as orange and brown.
In this outfit I've set on the basics and the accent is over the red handbag.
What makes the look more interesting and unusual is the purple wall behind me.
I've consciously chose the wall to be this color and not my sweater or a scarf for example.
The reason for this I'll leave for you to decide.
Какво нося:
What I am wearing:
White Sweater H&M SIMILAR
Blue Jeans MANGO
Ankle boots SEE BY CHLOE
Grey Blazer H&M
Red Handbag ZARA


Comments
Post a Comment